Tags

Nou… Ik moet nu niet gaan overdrijven. Het was niet een hele container, maar toch wel voor drie kwart vol. Vol met onzinnige dingen. Hoe kom ik aan die troep?!

Ik ben een aantal dagen geleden begonnen met allemaal spullen weg te gooien. Spullen die ik zelf niet gebruik en die voor een ander ook totaal niet aantrekkelijk zouden zijn. Ik ben met deze spullen begonnen, omdat ik dan snel resultaat zou zien. Alles kon direct in de container. Ik hoefde niet constant te twijfelen of de spullen die ik (bijv. naar de kringloop wil brengen) wel echt weg moeten. Zodra het in die vieze container ligt kom ik er niet meer aan.

Maar snel resultaat….. Dat had ik gedroomd. Je zou zeggen dat als je een container drie kwart vult met troep je huis een stuk leger zou moeten zijn.
NIET DUS!

Dit gaat langer duren dan ik had gedacht. Dat maakt ook niet uit, want anders heb ik straks niets om over te schrijven.
Ik moet wel zeggen dat mijn eerste ondervinding toch is dat het nu al lijkt alsof het leven een stuk lichter is. Ik denk dat het gewoon komt door de kick dat ik dingen heb durven weg doen.

Of zou het toch iets anders zijn?

