Ik ben Ellie, een twintiger die op het punt staat een aantal drastische maatregelen te nemen in het leven.  Ik ben getrouwd met de meest fantastische man OOIT (uit mijn gezichtspunt uiteraard). Wij hebben samen twee prachtige kinderen. Een dochter en een zoon. Dochterlief heeft een autistische stoornis en praat met haar vier jaar nog altijd geen woord. Stoere zoon moet de wereld nog ontdekken. Hij is nu twee.

Ik wil jullie meenemen in mijn zoektocht naar het worden van mijzelf en al de positieve dingen die daar bij komen kijken. Nee ik ben niet zweverig, maar ik geloof dat er bepaalde dingen gebeuren in je leven die je door je eigen keuzes kan veranderen. Die je gelukkig kunnen maken doordat je tevreden bent met wat je hebt.

De tijd loopt altijd door. Keuzes die ik maak zullen dus ook weer veranderen.
Op die moment zijn dit mijn keuzes.

–          Minimalisme

–          Productiviteit verbeteren

–          Verdiepen in belangrijke personen (man, kinderen enzo.)

–          Mijn eigen innerlijke rust

Ik hoop dat je mij zult volgen met veel plezier en dat je er misschien zelfs een beetje van leert.

